Efficiëntie in actie: alles-in-één beheer ontrafeld!
WOE 14:45 - 15:15
Keynote 1
DE SINGEL, het internationaal kunstcentrum van Vlaanderen, heeft een revolutionaire verandering doorgemaakt in de manier waarop ze producties organiseert en communiceert met hun publiek. Voorheen was de productieorganisatie een complex proces, zonder een centraal systeem, wat resulteerde in dubbel werk en een gebrek aan inzicht voor het team.
Nu bevindt alle informatie over producties en auditoriumboekingen zich binnen Salesforce, inclusief historische gegevens van de afgelopen 35 jaar. Dit stelt het team in staat om in de kleinste details te duiken en bijvoorbeeld de vereisten voor evenementen, zoals verwarming, verlichting en luchtvochtigheid in de zaal, te controleren. Met alle locatie-informatie op één centrale plek, kunnen teamleden deze gemakkelijk opvragen en bijwerken, wat bottlenecks elimineert en zorgt voor consistentie.
De website van DE SINGEL, een essentiële marketingtool, is nu naadloos verbonden met de planningsapplicatie van DE SINGEL. Eventuele wijzigingen in productiedetails worden automatisch bijgewerkt op de website, inclusief video's, soundbites en afbeeldingen.
Bovendien ontvangen bezoekers van DE SINGEL gepersonaliseerde en relevante communicatie over aankomende evenementen, shows en optredens die aansluiten bij hun interesses. Dit wordt mogelijk gemaakt door geautomatiseerde customer journeys, die op cruciale momenten relevante informatie aanbieden op basis van voorkeuren. Dit resulteert in een loyale terugkerende bezoekersbasis voor deze geliefde eventlocatie.